czwartek, 25 czerwca 2015

LO / SCRAP NA 5 ROCZNICE SLUBU

Dziś z mężem obchodzimy drewnianą rocznicę ślubu, 
z tej okazji zrobiłam nam LO'sa jako podsumowanie wspólnie spędzonych lat.

Papier BeeScrap Góralska Melodia
Wykrojnik Koronka I Prima Marketing - pokryłam gesso i wyszła świetna maska.


Wspólne chwile dzielimy równe 11 lat
 (dzisiejsza data to dla nas podwójne świeto ;p )

Od 5 lat jesteśmy małżeństwem


Ponad rok po ślubie powitaliśmy na świecie naszego synka

...a dziś mimo gorszych i lepszych chwil nadal chcemy razem iść przez życie :)




Scrapa zgłaszam na wyzwnie Pracownii Rękodzieła SZOK,
moja linia to warstwy, tiul i "drewniany" papier.


Pozdrawiam i życzę przyjemnego wieczoru ;)

9 komentarzy:

  1. O łał - piękne. Zdolniacha z Ciebie :) Śliczne LO, wzruszające zdjęcia. Super pamiątka :)
    I gratulacje z okazji rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe LO! Śliczne zdjęcia! Strasznie podoba mi się układ zdjęć i to, że są okrągłe! No i te wszystkie zdobienia, no cudo! :)
    Ja też właśnie szykuję rocznicowego LO na 1 rocznicę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne ;D
    Kompozycja i kolory są fenomenalne ;D

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. genialna praca:) wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszło przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna praca :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Pracowni Rękodzieła SZOK :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne LO. Dziękuję za udział w wyzwaniu PRSZOK

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie śliczne!
    Pozdrawiam,
    Gosia-mosia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione słowa :D