środa, 21 sierpnia 2013

KURS NA TORT W PUDEŁKU

Witajcie, przepraszam, że z takim opóźnieniem ale w końcu publikuję kurs na tort do pudełka. 
Post był już dawno rozpoczęty tylko okazało się, że wszystkie zdjęcia zrobione podczas robienia ostatniego tortu są tak beznadziejne, że nie nadają się do niczego :/ 
 ostatnio miałam przyjemność wykonać kolejnego boxa i tym razem zdjęcia się udały :D

Więc żeby nie przeciągać pokażę Wam krok po kroku jak wykonać tort,
 mam nadziej, że mój kurs okaże się zrozumiały i przydatny:)

Potrzebne są 3 rozmiary pasków, każdy powinien być szerszy od poprzedniego o ok 5mm.
1. ok 23cm x 3,5cm
2. 17cm x 3cm
3. 12cm x 2,5cm

  Każdy z pasków zaginam z dwóch stron po 5mm

Nacinam na całej długości co 2-3mm


Teraz potrzebne będą kółka po 2 sztuki w 3 rozmiarach, 
(każde mniejsze o ok 1-1,5 cm od poprzedniego)

Do wycinania kółek używam narzędzia Martha Stewart

Następnie zwijam największy pasek, 
do środka wkładam jedno z największych kół,
sklejam na łączeniu




Na wierzch przyklejam drugie z największych kół, ozdobną stroną tzw. prawą do góry



Tak samo robię z pozostałymi kółkami


Na spodzie środkowego kawałka tortu, 
od wewnętrznej strony rozprowadzam klej I przyklejam do większej części,
powtarzam to samo z najmniejszą częścią tortu






i mamy prawie gotowy tort :)
zawsze na łączeniach naklejam kwiatki, 
czasem dla ozdoby dodatkowo na taśmie dwustronnej przyklejam wstążkę

A tak wygląda efekt końcowy :D
więcej zdjęć tortu oraz pudełka do którego został zrobiony zobaczycie  TU :)


Starałam się opisać kurs zrozumiale, krok po kroku mam nadzieję, że wszystko zostało dobrze opisane, w razie jakichkolwiek wątpliwości piszcie

Bardzo chętnie oglądnę Wasze torty wykonane wg tego kursu, 
więc jeżeli skorzystacie podeślijcie linka do Waszej pracy :)

pozdrawiam i życzę udanych "wypieków" :D





19 komentarzy:

  1. Jesteś Kochana,dziękuję bardzo!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kursik, bardzo zrozumiały, nawet dla takiego laika, jak ja:) Dziękuję, takiego kursiku właśnie szukałam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze chciałam się dowiedzieć jak to się robi :) DZIĘKUJĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. niedawno zastanawiałam się jak dziewczyny robią taki tort. Myślałam że gdzieś się kupuje taką bazę a tu się okazuje że samemu można zrobić :) fajny kurs- dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie to przedstawiłaś :)
    miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  6. masz te torty perfekcyjne , dzięki za kurs , może teraz mi bardziej równy wyjdzie . Pozdr

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny torcik;) ja jako osoba nie znająca się na "papierowej robocie" ;)jak po kolei śledziłam kurs nie sądziłam , że efekt końcowy będzie taki rewelacyjny. Kolory jak dla mnie perfekcyjnie dobrane. Pozdrawiam serdecznie Edyta

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny tort i super kurs, dziekuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny kurs! Bardzo Ci za niego dziękuję... Nie próbowałam jeszcze robić takich tortów, bo mi się wydawały trudne, stąd w moich pudełkach są inne pudełka ;D Ale dzięki Tobie postaram się zrobić torcik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Suuper kursik :) Sliczny torcik :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Justynko, dzięki wielkie za kurs, ja na razie byłam w stanie "upiec" jedynie kwadratowy tort.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo wielkie dzięki za kursik, jest świetny i na pewno skorzystam :)))
    Pozdrawiam,
    Becia

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny kursik Justynko. Twój torcik jest śliczny i wygląda bardzo smakowicie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że trafiłam do Ciebie dopiero teraz :( miałam przeogromny problem ze zrobieniem tortu do exploding boxa. Może jeszcze mi się kiedyś przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dziękuję za wspaniały kurs. Tutaj jeśli chcesz możesz zerknąć jak my wyszedł http://sweetnessandbrilliance.blogspot.com/2014/08/exploding-box-urodziny-cz-13.html. Wiem że nie jest doskonały, ale będę nad tym pracować :)
    Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny kursik! Mój torcik wyszedł tak:
    http://alnar.blogspot.com/2015/03/box-slubny.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione słowa :D