sobota, 27 maja 2017

ROCZEK LEONA - ZAPROSZENIA, KARTKI, DEKORACJE

Po połowie maja świętowaliśmy urodziny syna -  pierwsze urodziny :)
Zapraszam do obejrzenia prac jakie powstały na roczek Leona :)

Zaproszenia z pszczółką.
Papiery UHK On My Owl oraz Holmes in love






Kartka na 1 urodziny z Kubusiem Puchatkiem (od moich rodziców).
Papiery: UHK On My Owl oraz Galeria Papieru Gra w kolory II








Przygotowując kartkę od nas zorientowałam się, ze starszy syn nie ma od nas kartki z okazji pierwszych urodzin (papierkami zaczęłam się interesować jak miał ok 2 lata), dlatego nadrabiając zaległości stworzyłam dla braci dwie prawie identyczne pamiątki shaker box ;)

Papiery: UHK Gallery On My Owl, Pastel oraz Galeria Papieru Królowa Śniegu II,
Tekturki ramki oraz gwiazdki Filigranki










Na roczku Leona królowały pszczółki, 
przerobiłam gotową girlandę dodając chorągiewki z imieniem syna oraz cyferkę.
We wszystkich pracach użyłam tych samych papierów.




Własnoręcznie upieczony i ozdobiony tort :)


Dziękuję za wytrwałość,
serdecznie pozdrawiam i życzę spokojnej nocki :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie pozostawione słowa :D