środa, 6 stycznia 2016

BLOG HOP Z TOWARZYSTWEM DOBREJ ZABAWY



Witaj :)
Jeśli trafiłeś/ trafiłaś tutaj z bloga Dagmary oznacza to, że jesteś we właściwym punkcie. 
Jeśli to miejsce jest pierwszym blogiem, na którym czytasz o Blog Hopie, zapraszamy na bloga TDZ
gdzie rozpoczyna się i kończy cała zabawa.
Osoby, które pozostawią komentarz na moim blogu do dnia 6 lutego 2015 mają szansę na wygranie nagrody - przygotowanej przeze mnie pracy. 
Losowania odbędą się na wszystkich blogach biorących udział w zabawie,
 a zwycięzców ogłosimy dnia 14 lutego na blogu TDZ.
 Na Noworocznego Blog Hopa przygotowałam tag-zakładkę,
Użyłam papieru Magicznej Kartki Sen nocy letniej, maska z mojej ulubionej serwetki z wykrojnika Primy oraz ozdobna taśma.
Jeśli podoba Ci się moja praca, pozostaw pod tym postem komentarz,  może szczęście uśmiechnie się właśnie do Ciebie :)









Jeśli chcesz walczyć o główną nagrodę, przygotuj pracę na nasze HOP-owe Wyzwanie z użyciem przynajmniej trzech rzeczy zaproponowanych przez projektantki TDZ 
Moja wytyczna:  taśma dekoracyjna / washi tape




Następny przystanek w NOWOROCZNYM BLOG HOPie to blog 


Przyjemnego "skakania" :)

24 komentarze:

  1. wspaniała zakładka w ślicznych kolorkach

    OdpowiedzUsuń
  2. Bez książek nie wyobrażam sobie życia - a jeszcze z taką zakładką... Ach!

    OdpowiedzUsuń
  3. Justynko wyborne tło , maska ...cudnie działąsz

    OdpowiedzUsuń
  4. Z taką zakładką tylko czytać:)

    OdpowiedzUsuń
  5. super zakładka, fajna maska :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny tag - przypomina porcelanową filiżankę - taką po babci, jedyną i pełną ciepłych wspomnień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytam dużo książek, zdarza się że kilka równocześnie. Zakładek mi wiecznie mało :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. taa nic tylko czekam na taką zakładkę i zarzekam się, że żadnej książki nie tknę zanim jej nie dostanę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. taa nic tylko czekam na taką zakładkę i zarzekam się, że żadnej książki nie tknę zanim jej nie dostanę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo pozytywna tago-zakładka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna:) Bardzo wiosenna i pozytywna:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione słowa :D