sobota, 28 września 2013

JESIENNA POMARAŃCZA

Papiery: 
Fancy Pants TRICK OR TREAT "Candy Corn"
oraz
Magiczna Kartka "Poranna Kawa"
liście paproci to masa plastyczna a ptaszek oraz listki to grafika z internetu




zdjęcia bez lampy:





Kartkę wysyłam za wyzwania:
1. scrappo inspiracje: wyzwanie-jesienne - użyte dwa media to tusz i perły w płynie

2. scrapowy pas startowy:jesienne-scrapowanie - użyta jesienna grafika to ptaszek i powycinane listki


3. craft-szafa: wyzwanie19-kampania-wrzesniowa - elementem z odzysku jest zielony papier, którym podkleiłam serwetkę


Na koniec pokażę przydasie, które wgrałam u Magdzik,
były jeszcze słodycze ale znów nie zdążyłam sfotografować :D



Dziękuję za tyle komentarzy pod poprzednim postem.
Pozdrawiam :)

14 komentarzy:

  1. piękne kolory, cudnie...
    miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza karteczka! A ten ptaszek jest przesłodki!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna kompozycja i super jesienna karteczka !

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się kompozycja i przestrzenność pracy. Dziękuję za udział w wyzwaniu SPS.

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczna, jesienna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajna kartka ;) dziękuję za udział w wyzwaniu SPS :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne jesienne klimaty! Dziękujemy za udział w wyzwaniu SPS! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna jesienna karteczka :) dziękuję za udział w naszym wyzwaniu :) Margot DT Craft-Szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna karteczka! Dziękuę za udział w zabawie Scrappo!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione słowa :D