niedziela, 23 czerwca 2013

CZEKO - KARTKA DLA PSZCZELARZA ORAZ DLA BRAMKARZA

Czyli czekokartki na Dzień Ojca

1. Papier to  Guzikowo - Papiery Zielonej Krówki 




2. MK Magia Barw oraz Guzikowo





Pozdrawiam serdecznie,
dziękuję za odwiedziny i wspaniałe komentarze pod poprzednim postem,

Chciałam jeszcze opisać i przeprosić za sytuację związaną z wyzwaniem na blogu liftsummercrafts, gdzie zgłosiłam scrap z poprzedniego posta, niestety okazało się, że praca powinna być zgłoszona tylko na wyzwanie blogu, informację tą uzyskałam po opublikowaniu posta i zgłoszeniu go na 2-gie wyzwanie, wyszło z tego małe zamieszanie za które przepraszam osoby, które poczuły się urażone - jednak nie zmienia to faktu, ze taka informacja powinna być zamieszczona w zasadach wyzwania i fajnie będzie jeżeli w przyszłości zasady będą lepiej sformułowane.
Pozdrawiam.






10 komentarzy:

  1. ale fajne karteczki i super pomysł z miejscem na czekoladkę-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdolniacha z Ciebie :) Szczególnie podoba mi się pierwsza miodowa karteczka :) Ślicznie poradziłaś sobie z plastrami miodu. Jak je wycinałaś?

    OdpowiedzUsuń
  3. Miodowa kartka to strzał w 10!!! Super pomysł,idealne wykonanie:))))plastry miodu mistrzostwo świata!!!:))) mnietakże ciekawi, jak je wycinałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnisty pomysł z tymi karteczkami Justynko :)
    miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne czeko-kartki, ta miodowa jest fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wymyśliłaś napis , miodowy jest obłedny

    OdpowiedzUsuń
  8. Suuper karteczki :) Masz na prawdw fajne pomysly :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za przemiłe komentarze :)

    pierwszy plaster miodu narysowałam "na oko" i wycięłam pozostałe wycinałam od 1-go :)
    pozdrawaim

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne czeko-kartki, a ta z kołnierzykiem jest najładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione słowa :D